فروش هاست و طراحی سایت اهواز

شرکت هاست و دامین ساخت نرم افزار اندروید

فروش هاست و طراحی سایت اهواز

شرکت هاست و دامین ساخت نرم افزار اندروید

سرور چیست؟

سرور یک کامپیوتر همیشه روشن و همیشه در دسترس است، زمانی که این دسترسی تنها در محدوده یک شبکه داخلی باشد، آن را سرور تحت شبکه می نامیم و به این معنا خواهد بود که تمامی کامپیوتر های موجود در این شبکه از این کامپیوتر فرمان می گیرند و نیازهای تحت شبکه خود را به کمک آن تامین می کنند و سرور نقش آنها را در شبکه تعیین می نماید، حال اگر گستره این شبکه را کمی بیشتر نمائیم، و آن را متشکل از تمام کامپیوتر هایی که از طریق اینترنت به هم وصل شده اند بدانیم، با گروه بسیار بزرگی از کامپیوتر های همیشه روشن و همیشه در دسترس از طریق اینترنت روبرو هستیم که به آنها سرور های اینترنتی گفته می شود و وظیفه دارند تا اطلاعاتی که در هر زمان از شبانه روز، بر روی پهنای اینترنت جستجو می کنید را برای ملاحظه شما در اختیار قرار دهند. بنابراین به دو دسته بندی کلی دست می یابیم:

سرور ( server ) : کامیپوتری که سرویس می دهد.
کلاینت ( Client ) : کامپیوتری که سرویس می گیرد.

زمانی که شما به مرور وب و استفاده از انواع خدمات اینترنتی می پردازید، در واقع در نقش سرویس گیرنده عمل می کنید و کامپیوتری که از آنسوی شبکه به شما خدمات را ارائه می کند، سرویس دهنده و یا همان سرور نام دارد و جهان اینترنت با ارتباط میلیون ها کامپیوتر سرویس دهنده و سرویس گیرنده شکل می گیرد. در شبکه اینترنت، از آنجایی که مهمترین فاکتور به هنگام دریافت خدمات، پایداری یک سرور محسوب می شود، لذا محل های ویژه ای در سراسر دنیا با نام دیتاسنتر یا همان مرکز داده احداث می شود تا صرفا به نگهداری از سرور ها بپردازند و با تمرکز بر روی کیفیت شبکه و پشتیبانی قطعات و نرم افزارهای مورد نیاز، بصورت تخصصی شرایط را برای میزبانی وب و استفاده از سرورها به دور از مشکلات و مسائل متعدد پیرامون آن فراهم آورند. بنابراین دیتاسنتر محلی است که صدها و یا هزاران سرور را در رک ها ( rack )، کیج ها ( Cage ) و اتاق های مختلف جای می دهد. ساختمان دیتاسنتر از بخش های مختلفی مانند اتاق کنترل، اتاق سرور، ژانراتورها، تاسیسات خنک سازی، انبار سخت افزار، اتاق UPS و Battery backup ، اتاق نگه داری از وسایل اطفای حریق، اتاق مدیریت شبکه تشکیل می شود، هر چند که با توجه به نیازها، طراحی و امکانات و زیرساخت برای هر مرکز داده کاملا می تواند متفاوت باشد.

به عبارت دیگر یک سرور محلی برای نگه داری از محتوای وب سایت شما خواهد بود و در سرتاسر جهان میلیون ها سرور وظیفه نگه داری از محتوایی که هر روز در وب با آن آشنا می شوید در اختیار دارند، مضاف بر آن شمار نرم افزار ها تحت وب رو به فزونی است و با گسترش خدمات رایانش ابری که پارس پک اولین ارائه دهنده این خدمات در ایران است، در آینده ای نزدیک اغلب application های پرکاربردی که پیش از این تنها بر روی کامپیوتر های قابل اجرا بوده اند، پس از این از طریق وب قابل دسترس خواهند بود و شما نیازی به خرید لایسنس های پر هزینه، نصب پر دردسر نرم افزار و مراقبت و بروز رسانی آنها نخواهید داشت.

اهواز

فشار به هاست و سرور در وردپرس

هاست و میزبانی سایت های سنگین وردپرسی و سایت های پر مصرف منابع سرور مانند CPU و RAM

معرف ترین و پر استفاده ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان سیستم مدیریت محتوای وردپرس است . امکانات فراوان و سادگی کار با این وبلاگ ساز قدرتمند و از طرفی سئو بودن و توجه موتور جستجوی گوگل به آن از دلایل اصلی این موفقیت سیستم مدیریت محتوای وردپرس در سطح جهانی است . در ادامه به مشکلات پیدا کردن هاست وردپرس مناسب سایت های وردپرسی سنگین با ترافیک بالا و راه های بهینه سازی وردپرس برای هاست اشتراکی میپردازیم .

فشار وردپرس سنگین بر هاست و سرور و مصرف بالای ram و cpu

شاید تنها نکته منفی وردپرس فشار بیش از حد آن به CPU و پردازنده اصلی سرور باشد که میزبانی آن را در هاست های معمولی کمی دشوار کرده است . همه روزه افراد زیادی با ما تماس میگیرند و سوالاتی تکراری مانند آیا شما وردپرس با بازدید روزانه ۱۵۰۰۰ بازدید را هاست میکنید ؟ را از ما میپرسند…

جواب این سوال همیشه یکی بوده است : بله ، در صورت بهینه سازی و عدم استفاده غلط از وردپرس وب سایت مبتنی بر وردپرس شما را با هر تعداد بازدیدی هاست خواهیم کرد . استفاده غلط از پلاگین ها و افزونه های وردپرس ، استفاده از افزونه های غیر استاندارد ، عدم استفاده از کش و سیستم های ذخیره سازی دیتا ، عدم کانفیگ صحیح سیستم کش وردپرس و … برخی از دلایل فشار بیش از حد وردپرس بر cpu سرور و هاست میباشد که عموما منجر به ساسپند شدن وب سایت های مذکور میگردد . ( گروه وب هاستینگ کامپایلر با داشتن سرور های قدرتمند ۱۶ هسته ای با ۶۴ گیگ رم به هیچ وجه و در هیچ شرایطی هیچ سایتی را به دلیل مصرف بالای منابع سرور و فشار به سرور ساسپند نکرده و نخواهد کرد و در صورت بالا بودن مصرف هزینه آن از مشتری اخذ میگردد)

اگر مشکل ساسپند شدن وب سایت وردپرسی خود در هاست و میزبانی وب اشتراکی و به دلیل مصرف بالای رم و cpu و فشار به سرور را دارید به شما بهینه سازی و Optimise کردن وب سسایتتان را توصیه میکنیم . در ادامه مطلب به آموزش بهینه سازی و Optimise کردن وردپرس برای یک هاست اشتراکی خواهیم پرداخت .

روش های بهینه سازی و آپتیمایز کردن وردپرس برای جلوگیری از فشار به هاست و سرور

  • استفاده از افزونه و پلاگین کش مانند W3 Total Cache یا Super Cache در وردپرس
  • حذف کردن پلاگین و افزونه پست های مشابه یا  Related Posts Plugin
  • حذف پلاگین های آمارگیر وردپرس
  • استفاده از آخرین ورژن استیبل وردپرس و به روز رسانی مداوم پلاگین های نصب شده 
  • استفاده از قالب سبک و حرفه ای و عدم استفاده بیش از حد از جاوا اسکریپت و JS
  • عدم استفاده از قالب های وردپرسی که به دیتابیس کانکشن زده و کوئری اجرا میکنند
  • غیر فعال کردن پلاگین های بی استفاده یا غیر ضروری . پلاگین بیشتر مصرف بیشتر منابع را به همراه خواهد داشت 
  • استفاده از پلاگین های استاندارد که وب سایت رسمی ساپورت و پشتیبانی دارند
  • استفاده از یک هاست قدرتمند و سریع . سرعت هاست بر سرعت لود وردپرس و در نتیجه فشار کمتر به هاست و سرور منجر میگردد 
  • Repair و Optimise کردن روزانه دیتابیس وب سایت وردپرسی شما
  • استفاده از CDN مخصوصا برای وب سایت های بسیار شلوغ
  • بهینه کردن تصاویر و عکس های وردپرس
  • فشرده کردن و minify کردن کد های CSS و JS

با استفاده از روش های فوق قادر خواهید بود قدرت و سرعت وب سایت وردپرسی خود را افزایش داده و از طرفی از فشار به سرور و هاست و میزبانی تا حدودی جلوگیری نمایید . در صورتی که وب سایت وردپرسی شما به هاست اشتراکی فشار وارد میکند و اگر از جمله افرادی هستید که وب سایت وردپرسی شما به دلیل بازدید یا فشار بالا روی هاست و سرور ساسپند شده است ، همین حالا با ما تماس بگیرید . سرویس هاست حرفه ای گروه کامپایلر به معنای واقعی نا محدود است . ما وب سایت مبتنی بر وردپرس شما را پس از انتقال به هاست حرفه ای کامپایلر به صورت رایگان بهینه سازی میکنیم . همچنین پس از انتقال سایت خود به هاست حرفه ای ما میتوانید از خدمات سئو وردپرس رایگان ما بهره مند شوید .

طراحی سایت و ساخت نرم افزارهای آنلاین

هر سایتی که بخواهید و مد نظرتان باشد با هر امکاناتی که به آن نیاز دارید را برای شما در کمترین زمان ممکن طراحی میکنیم

همچنین هر نرم افزاری که بخواهید و به آن نیاز داشته باشید آنلاین و افلاین برای شما طراحی میکنیم

اگر نیاز به یک نرم افزار حسابداری با امکانات کامل و با استفاده آسان دارید با ما تماس بگیرید



09330333700

phphost.ir

پی اچ پی هاست

phphost