فروش هاست و طراحی سایت اهواز

شرکت هاست و دامین ساخت نرم افزار اندروید

فروش هاست و طراحی سایت اهواز

شرکت هاست و دامین ساخت نرم افزار اندروید

مزیت های برند سازی

اگر ما برای نشان تجاری خود بتوانیم برند سازی انجام بدهیم و برند شرکت ما در ذهن مردم ماندگار شود مزیت های فراوانی خواهد داشت. مهمترین آن این می باشد که شرکت ما مشتریان وفادار خود را پیدا می نماید و خود آنها برای شرکت ما نماد تبلیغات خواهد شد.

مزیت برند سازی

در اینجا 5 مزیت عمده برند سازی را برای شما عنوان می نمایم :

  • اعتبار شما را تایید نموده و افزایش می دهد: داشتن یک نام تجاری که برند سازی شده است خود دلیل اعتبار برای شرکت ما می باشد.
  • برند باعث می شود مشتریان به راحتی شما را تایید کرده و محصولات شما را خریداری نمایند.
  • تعداد مشتریان وفا دار به شما را افزایش می دهد.
  • باعث ایجاد شناخت در بین مشتریان شده و ارتباط حتی عاطفی بین شرکت شما و محصولات شما با آنها برقرار خواهد شد.
  • پیام و شعار شما را به خوبی در بین مخاطبان انتقال خواهد داد.

در طراحی سایت های خود برای انتخاب نام دامنه و نام وب سایت خود می توانیم با نکات برند سازی  و همچنین بهینه سازی سایت، نامی انتخاب نماییم که در آینده ای نزدیک بر سر زبان ها خواهد افتاد.

کافی ست برای بهترین بودن فقط از امروز شروع نماییم

Dwell Time در بازاریابی اینترنتی چیست؟

در بازاریابی اینترنتی معیارهایی برای سنجش بازاریاب به موتورهای جستجوگر وجود دارد که یکی از آن ها Dwell Time است.

Dwell Time یعنی مدت زمانی که کاربر پس از جستجو وارد صفحه ای می شود و دوباره به موتور جستجوگر باز میگردد. به بیان ساده تر مدت زمانی که کاربر در صفحه اقامت می کند.بازگشت کاربر از سایتی به موتور جستجوگر نشان دهنده آن است که سایت رجوع شده از لحلظ کیفیت محتوا و یا طراحی وب سایت مناسب و مفید نبوده است هر چه  مقدار این معیار کمتر باشد به منزله ی این است که با سایت ضعیفتری مواجه هستیم و نمره منفی برای سئو آن سایت محسوب می شود.

یک معیار دیگری به نام Bounce Rate وجود دارد . این معیار نرخ خروج کاربر را پس از ورود محاسبه می کند. به بیان دیگر کاربر وارد سایتی شده بودن آنکه از صفحات دیگری از این سایت مطالعه کند از آن خارج می شود. این معیار به صورت درصدی نمایش داده می شود و هرچه این معیار کمتر باشد نمره مثبتی برای سئو آن سایت به حساب می آید.

آمار معیار Bounce Rate را می توان در سرویس آمار بازدیدکنندگان آنالیتیکس گوگل مشاهده نمود. گوگل این اطمینان را داده است که کسانی از خدمت آنالیتیکس بهره می برند از اطلاعاتی که در سایتشان قرار دارد (تولید محتوا) برای تعیین رتبه و قراردهی در نتایج جستجو بی تاثیر قرار دهد و برای این دسته افراد دستورهای جداگانه ای تعریف کرده و بر اساس آن ها تصمیم گیری میکند.

با توجه به مطالب گفته شده تنها معیار بسیار مهم برای موفقیت سئو هر سایتی در اصل رضایت کاربر از سایت می باشد. باید سایت خود را از چشم کاربر ببینم و در آن محتویات و اطلاعات با ارزش و مفید قرار دهیم. وبلاگ نویسی برای بروز رسانی فراموش نشود! و تمام تمرکز خود را روی کلید واژه ها نگذارید و ولی از آن و ارتقا در رتبه موتور جستجوگر غافل نشوید.

همچنین استفاده از اپلیکیشن اندروید در بازاریابی و دسترسی دایم مشتری به محصولات سایت شما نقش بسیار مهمی دارد.همراه داشتن گوشی توسط مشتریان موجب میشود در صورتیکه موفق شوید یک بار اپ اندروید سایت خود را بر روی گوشی  مشتری قرار دهید با تکنیک های متنوع همیشه مشتری را به فروشگاه یا شرکت خود متصل نگه دارید.

آموزش قرار دادن اسلاید در قالب وبلاگ

طراحی وب

سلام به همه دوستان وبمستر و بلاگر عزیز در این پست قصد داریم بهتون آموزش بدیم چطور برای وبسایت یا وبلاگتون اسلایدشو بسازید

این اسلایدشو با تکنولوژی جاوااسکریپت ساخته میشه و با سرویس های وبلاگدهی رایج کاملا سازگاره.

خب میریم سراغ ساخت این اسلایدر به صورت کاملا ساده:

ابتدا این کد رو قبل از کد <head> وبلاگ/وبسایتتون قرار بدید

این کد بخش اصلی جاوااسکریپت اسلایدشو رو بارگذاری میکنه ، در صورتی که فضای میزبان (هاستینگ) دارید میتونید این فایل رو دریافت کنید تو ضمیمه این پست و تو فضای خودتون قرارش بدید. در صورتی هم که ندارید یا نمیخواهید فایل رو در فضای میزبان خودتون قرار بدید هیچ مشکلی نیست از همین آدرس استفاده کنید.

حالا کد زیر رو قبل از <head> و بعد از کدی که در بالا اضافه کردید بزارید:

خط چهارم این کد دو شماره [۶۰۰, ۴۰۰] که با رنگ نارنجی مشخص شدند اندازه اسلایدشو رو تعیین میکنه بر حسب پیکسل برای تغییر اندازه اسلایدشو و تنظیم اون بر اساس وبلاگ/وبسایتتون کافیه فقط شماره ها رو تغییر بدید اولی اندازه افقی و دومی اندازه عمودی اسلایدشو هست.

پنج خط که به رنگ سبز مشخص شدند آدرس عکس هاییه که اسلایدشو باید نمایش بده

      [“http://www.2createawebsites.com/resources/slide-show-how-2-create-a-website-image-1.jpg“],

بجای رنگ آبی در خط بالا آدرس تصویر دلخواهتون رو بزارید

برای اضافه کردن تصویر بیشتر یا کم کردن تعداد تصاویر محدودیتی وجود نداره

میتونید با حذف خط تصویر رو حذف کنید

فقط دقت کنید که اول خط تمام خط کدهای تصاویر مثل خط هایی که با سبز نشون داده شده با کاما , شروع میشه به غیر از آخرین تصویر، وقتی تصویری رو حذف یا اضافه کردید دقت کنید اول خط تمام آدرس عکس ها با , شروع شده باشه و آخرین عکس بدون , باشه ، مثل نمونه ی سبز رنگ شده.

دو خط بعد شماره ای هست که با رنگ قرمز مشخص شده این شماره زمان نمایش هر تصویر رو نشون میده که هر ۱۰۰۰ شماره به معنای یک ثانیه میباشد

۱۰۰۰ برابر با ۱ ثانیه ، ۲۰۰۰ برابر با ۲ ثانیه و …

و دو خط بعد از اون یه شماره دیگه هست که با رنگ قهوه ای مشخص شده این شماره سرعت افکت تغییر تصاویر رو مشخص میکنه ، این زمانیه که تصویر تار میشه و جای خودش رو به تصویر بعدی میده این شماره هم مثل شماره قبل هر ۱۰۰۰ شماره یک ثانیه محسوب میشه.

حالا نوبت به کدی میرسه که اسلایدشو رو نمایش میده…

این کد رو جایی بزارید که میخواهید اسلایدشو اونجا نمایش داده بشه:

<div id=”fadeshow2″></div>

حالا اسلایدشو شما آمادست ذخیره کنید و وبتون رو بروز کنید و لذت ببرید :)

کارگاه یک روزه طراحی سایت در اهواز
شرکت پی اچ پی هاست کارگاه یک روزه آموزش تکنیک های سریع طراحی سایت  را در شهر اهواز برگزار می کند
تمام افرادی که با مقدمات اچ تی ام ال آشنایی دارند می توانند در این کارگاه شرکت کنند . هزینه برگزاری این دوره 200 هزار تومان و شرکت کنندگان 8 نفر می باشند . 
برای اطلاعات بیشتر به بخش مرکز آموزش طراحی سایت در اهواز مراجعه کنید .