فروش هاست و طراحی سایت اهواز

شرکت هاست و دامین ساخت نرم افزار اندروید

فروش هاست و طراحی سایت اهواز

شرکت هاست و دامین ساخت نرم افزار اندروید

گام هایی مهم و کلیدی برای طراحی یک سایت

هر نوع طراحی از جمله طراحی سایت یک هنر است که مانند سایر شاخه های هنر، به طرز تفکر شخص هنرمند بستگی دارد.اما با این وجود برخی از قوانین طلایی وجود دارند که برای کسب موفقیت در این زمینه بایستی حتما آن ها را مدنظر قرار داده و آن ها با سلیقه های شخصی خود ترکیب کنید. بازدید کنندگان نباید مجبور به فکر کردن برای درک ماهیت وب سایت شما و یا حتی بدتر از آن، اینکه چگونه از آن استفاده کنند باشند، بلکه آن ها بایستی از طریق درک مستقیم پیام مورد نظر شما را حس کنند. علاوه بر این مورد، آن ها باید بتوانند به راحتی مسیر خود را در وب سایت شما (با طراحی منوهای ساده) ثانیه ای پس از ورود به صفحات آن پیدا کنند.  


حسی که شما به کاربر در زمان بازدید وب سایت القاء می کنید، برای همیشه در ذهن آن ها نقش می بندد و این تنها دلیلی است که برنامه نویسان و طراحان برای خلاقانه کردن سایت خود تلاش زیادی می کنند، چون استفاده از رویه های همیشگی در طراحی سایت و عدم نوآوری در آن، وب سایت را ویژه و منحصربفرد نکرده و تاثیر آنچنانی در ذهن کاربر نخواهد گذاشت. در نظر داشته باشید که ساختار سایت و نحوه مسیریابی در آن نباید خزندگان موتورهای جستجو را از انجام فعالیتشان محروم کند، چون در این صورت این شما هستید که متحمل ضرر خواهید شد. تا جایی که ممکن است استفاده از فلش در طراحی بنرها و قسمت های گرافیکی طراحی سایت را کاهش داده و از استفاده از جاوا اسکریپت در منوها خودداری کنید.نقشه سایت مبتنی بر پیوند متن را هرگز فراموش نکنید، چون در این صورت است که تمامی ساختار سایت برای موتورهای جستجو قابل دسترسی خواهد بود.


 کدنویسی همیشه مطمئن شوید که نحوه کدنویسی شما مرتب و تا حد ممکن خلاصه شده باشد.به این منظور تا جایی که ممکن است از CSS برای بخش های گرافیکی مختلف سایت استفاده کنید.همچنین ساختار HTML وب سایت باید تا حد ممکن ساده باشد.اگرچه برای ربات های قدرتمند موتوهای جستجو از جمله گوگل پیچیدگی معنایی نداشته و آن ها خواندن هرنوع کدی در صدم ثانیه انجام می دهند، اما مسئله اصلی این است که آن ها به این نوع کدنویسی علاقه ای نشان نمی دهند که نتیجه این امر نیز مشخص است، از چشم موتورهای جستجو خواهید افتاد!! پس قوانین ساده نویسی را تا حد ممکن در سلیقه شخصی خود در طراحی سایت رعایت کنید. متاتگ ها،کلمات کلیدی، سئو داخلی در مورد فعالیت خود اطلاعات کافی را کسب کنید، چون تنها در این صورت است که می توانید یک لیست کامل از کلمات کلیدی مرتبط با فعالیتتان را تهیه کنید.  


اگرچه به طور حتم فعالیت شما با چند کلمه کلیدی مرتبط خواهد بود، اما فراموش نکنید که باید تمرکز خود را تنها بر روی یک یا دو کلمه کلیدی قرار دهید تا بتوانید در صفحه اول نتایج جستجوی آن ها در موتورهای جستجو بایستید. بعد از تهیه کلمات کلیدی مورد نظر خود، از اجرای نکات زیر برای بهبود سئو سایت مطمئن شوید. – برای هر صفحه متاتگ عنوان و توضیحات منحصربفرد قرار دهید – کلمات کلیدی خود را حتما در عنوان و توضیحات صفحه جای داده و استفاده از تگ H1 را فراموش نکنید.فراموش نکنید که تکرار زیاد این موضوع نیز نتیجه عکس خواهد داد، پس در انجام آن زیاده روی نکنید. – مطمئن شوید که کلمات کلیدی انتخاب شده با محتویات صفحات مربوطه در ارتباط هستند. محتوا محتوای با کیفیت و مناسب کلیدی راهگشا برای موفقیت سایت شما خواهد بود.تولید محتوای مناسب مرتبط با مطالب روز و پرطرفدار جامعه با نگارشی مناسب، لینک شدن سایت شما به طور مستمر و در طول زمان توس سایرین را به ارمغان خواهد آورد. برای تولید محتوای مناسب، لازم نیست که تخصصی در حد دکترا در رشته مورد نظر خود داشته باشید، چون اطلاعات کافی در دنیای اینترنت وجود دارد.شما تنها باید به اندازه کافی هوشمند باشید تا بتوانید اطلاعات مختلف را به یکدیگر متصل کرده و مطالب مورد نظرتان را تهیه کنید. هاستینگ همیشه سعی کنید تا یک آی پی اختصاصی برای دامین خود دریافت کنید. علاوه بر آن همیشه سعی کنید تا هاستینگ خود را به شرکت های معتبر بسپارید.این کار علاوه بر اینکه ساعات بالا سرپا بودن هاست و میزان ساعات پایین down بودن سرور را تضمین می کند، مزایای دیگری نیز برای شما دارد.


 ساختار لینک اگر از پس هزینه های مربوط به آن بر می آیید، سایت خود را در سایت های معروف شهر و کشور خود لینک کنید. همچنین لینک شدن در سایت هایی که وضعیت رتبه آن ها کمی از شما بهتر است، بی تاثیر نبوده و نتایج خوبی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. گام های کلیدی برای طراحی سایت موفق علاوه بر آن، همانطور که گفتیم با تولید محتوای خوب و بخاطر اهمیت فوق العاده آن، دیگر سایت ها شامل سایت های بسیار موفق را به لینک کردن مطالب خود وادار خواهید کرد و این تاثیر فوق العاده ای در محبوبیت وب سایت شما در دید موتورهای جستجو خواهد گذاشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد